Wikia

Wayside Wiki

Mrs. Gorf

Comments3
297pages on
this wiki
Mrs. Gorf
Just Desserts
Mrs. Gorf Gets Defeated
Gender: Female
Hair color: Black
Age: 70s

Sideways Stories From Wayside School / Боком Истории От Wayside школы

Mrs. Gorf was the meanest teacher in the history of Wayside School and used to teach the thirtieth story. She was evil, cruel, and selfish. She absolutely hated children and had magical powers to turn anything into any type of fruit, such as apples and pineapple.

Russian Translation: Миссис Gorf была самым подлым учителем в истории Wayside школы и использует для обучения тридцатую историю. Она была злой, жестокой и эгоистичной. Она абсолютно ненавидела детей и имела магические силы, чтобы превратить ничего в любой тип фруктов, таких как яблоки и ананас.

Wayside TV Series / Придорожный Телесериал

Mrs. Gorf was a substitute teacher who turned all of the students into apples if they either misbehave or answer questions incorrectly. All except Maurecia were magically transformed into apples.

Maurecia's pet porcupine, Fluffy, was also turned into a pineapple. Mrs.Gorf is also the reason for Maurecia's tomboyish personality today. When she was last seen, she was turned into an apple when she tried to doublecross Maurecia, but she shot through a mirror and was turned into an apple herself. From then on, the evil teacher was never, ever seen again. Oddly, before she turned Myron into a potato, she seemed to be inspired by Myron's rebbelion and hinted that she might be friends with him. She was defeated easily by Maurecia when she was overpowered by the transformed students and a potato(this suggests that she either has allergies or fears of them).

Russian Translation: Миссис Gorf был заменить учителя, который превратил всех студентов в яблоках, если они либо нарушать закон или ответить на вопросы неправильно. Все, кроме Maurecia были волшебным превращается в яблоках.

Животное дикобраз Maurecia, в Пушистый, также был превращен в ананасе. Mrs.Gorf также причина для tomboyish личности Maurecia сегодня. Когда она в последний раз видели, она была превращена в яблоко, когда она пыталась DoubleCross Maurecia, но она сняла через зеркало и был превращен в самой яблока. С тех пор, зло учитель не был никогда, никогда не видел. Как ни странно, прежде чем она повернулась Мирон в картофеле, она, казалось, вдохновленные rebbelion Мирона и намекнул, что она может дружить с ним. Она была легко побеждена Maurecia когда она был подавлен трансформированных студентов и картофеля (это говорит о том, что она либо есть аллергии или опасения них).

Facts / данные

  • She is only shown in one episode.
  • When Maurecia remarked that Mrs. Gorf was mean because she was just growing up, this may suggest that something bad may have happened to Mrs. Gorf.
  • She had magical, evil powers to turn anything into any type of fruits (Befor Maurecia aquired her powers.)
  • Mrs. Gorf had a strong hatred for children, because most children she taught in the past may have been mean to her.
  • Mrs. Gorf is portrayed by Julie Lemieux (the stand-in voice for Mrs. Jewls when Kathleen Lasky is absent).
  • She has a son named Mr. Gorf.
  • She was really feared.

Russian Translation: 

  • Она отображается только в одном эпизоде​​.
  • Когда Maurecia отметил, что г-жа Gorf был скуп, потому что она просто растет, это может означать, что что-то плохое может случиться с миссис Gorf.
  • У нее были волшебные, злые силы, чтобы превратить ничего в любой тип фруктов (Befor Maurecia приобрел ее полномочия.)
  • Миссис Gorf было сильное ненависть к детям, потому что большинство детей она преподавала в прошлом, возможно, был средним к ней.
  • Миссис Gorf изображается Джули Лемье (стенд-в голосовой миссис Jewls когда Кэтлин Ласки отсутствует).
  • У нее есть сын по имени г-н Gorf.
  • Она была действительно боялся.

Around Wikia's network

Random Wiki